Leta i den här bloggen

söndag 21 december 2008

Japp, jag är lite knäpp i huvet..

Jag var såå uktig idag. Var ute i spåret redan kl 07.15! Sug på den karamellen! Det var fan bäcksvart ute och vissa delar ver inte ensa upplysta men jag fick iaf vara med om en soluppgång i dec. Och det händer inte ofta.
Sen var jag på vv och hade gått ner 4 hg. Inte illa med tanke på att jag söp som ett svin i tre dagar förra helgen.
Men nu är det ju det här med att inte fetta till sig över jul. Så jag ska försöka att gå ut och jogga hemma oxå så jag inte slöar till för mycket bara för att det finns en heeelt acceptabel ursäkt en årstid som denna. Haha

Jag hoppas verkligen jag orkar upp imorgon oxå fast då blir det nog inte innan Satan vaknar..
Det bästa med att vakna så tidigt är att daneg blir så mycket längra och att jag hinner göra nåt innan jobbet, för annars känns det ju som att man lever för jobbet..

Har väldans mycket hemlängtan nu. Mamma och lillasyster skulle klä granen ikväll.. :(
Jag ville ju oxå vara där. Så är det att bo på Sveriges framsida.

Nu är det te kalas hos John Blund och jag och en vän är inbjudna. Måste rusa och välja nattserk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar