Leta i den här bloggen

torsdag 24 februari 2011

Fan vad jag är bra!!


Mmmm torsdagen är över och nu är det sova, äntligen.. Mamma är här och ska gå på scandinavium på häst tävlingar och jag har 2 dagar kvar att jobba. Och träna. På söndag är det jag som följer med mor och på Horse Showen och har det mysigt.

Tror det blir ett spinningpass på söndag innan men får se. Vi ska tydligen vara där kl 10 och spinningen är 10.30 så isf får jag missa lite. Värt att tänka på när det är en inst jag verkligen gillar som har passet och som jag inte har tillfälle att träna för så ofta.

Håller på att läsa in mig på Isodieten och är verkligen sugen på att börja men det får nog fan bli efter jag dratt till Johan och stockolm.. Jag kan ju känna lite på den iof och börja på riktigt när jag kommer hem. Lagom till helgen. I do löv en utmaning. Haha!

Maten:

En macka m smör (jag var galet trött i morses)
En proteinshake
Pannbiff m potatismos och lingon
En proteindrink till
Risotto m ryggbiff
Lite snickerskaka och ytterst liiiiite chokladboll
2 Munnar vin
4 Engelsk konfekt
Te och macka m leverpastej

Träning:
70 min löpning ( jävligt hård sådan)

Jag har börjat höja intensiteten och farten på löpningen väldans mycket och det roliga är att jag undrar varför jag inte gjort det tidigare. Haha! Är så mycket starkare är jag tror och jag orkar sååååå mycket mer än jag vill förstå. Jag är ju som sagt min värsta och största kritiker och jag är den som är dummast mot mig och som får mig att tro att jag inte pallar. Fan vad FEL jag har!!

Jag är faktiskt SKIT BRA!! Kram och god natt, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar