Leta i den här bloggen

onsdag 23 februari 2011

Min sköna onsdag..

Bild lånad från Google

En skön onsdag är till ända. Den började med gröt vid 7 snåret. Sen löpning 55 min á 560 kcal och spinning 55 min á 531 kcal. Är väldans nöjd med det.
Har funderat lite på hur jag ska komma från denna jävla viktplatån och efter ett "tips" från Alexis om Isodieten så den ska jag och min polare Anna pröva. Den är en av de få jag inte testat så det ska bli spännande. Funderar lite på när jag ska börja.. Kan ju göra det redan imorgon men måste ju förbereda lite med inhandling och sånt. Ska kolla lite och se hur möjligheterna ser ut.

Sen så måste jag ju lägga in mina gamla fettobilder här oxå. De finns ju på metrobloggen men inre här.. Men det får bli en annan dag. Kanske, kanske imorgon..

Funderar lite på vad jag ska träna imorgon. Löpningen är självklar men efter så är det body balance eller pump.. Det lutar åt pump för att det är roligare men funderar på om kroppen skulle behöva lite lugn i form av ett trist balance pass. What to do??

Mmmm nu börjar jag säcka till, har åkt en sväng på spikmattan och den är galet avslappnande..

Maten:
Gröt m linfrö och keso
Äpple
Bankad fläskfilé m pastasallad och sallad
Mellanmåls keso med ananas, papaya och cashew
Wrap
Fruktsallad och ananas/passion keso
Några nötter

Träningen:
Löpning 55 min
Spinning 55 min

God natt and over and out, nu åker jag till Mr Blund!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar