Leta i den här bloggen

lördag 26 februari 2011

Våghelvete!!


Men helt seriöst! Vägde mig precis och hur mycket har jag gått ner?? Inte ett jävla gram. Eller det kan vara så att jag gått upp lite men va fan.. Visst har jag kanske inte ätit optimalt denna veckan men ska man gå efter devisen kcal in- kcal ut så borde jag iaf lätta lite. Jag tränar som ett djur men det händer ta mig fan inte ett piss!!!
Ska träna idag men har ingen som helst motivation efter vågen..

What to do liksom..

Har ju tänkt hoppa på Isodieten men detta med 8 veckor utan varesig socker eller vin känns jääävligt trist. Men men ska man få kroppen att släppa på skiten är det väl kanske det som krävs. MEN om inte det funkar då är det nog dax att gå till farbror doktorn och kolla om det är nåt som är fel.

Det som är bra idag är att jag har pratat med Johan och att han är min sol denna gråa lördag.. Han har gjort mig så ledsen genom åren men nu så gör han mig så galet glad. Jag har undrat många ggr vad som gör att man träffas och ses och sånt. Jag var ju heeelt övertygad om att jag och Anders var rätt när vi träffades. Det var så många tillfälligheter att det var klart att det skulle vara vi och nu med J så känner jag att det är klart att det ska vara vi eftersom vi jobbat på det såååå länge. ( med vissa mer eller mindre korta/långa pauser)

Och just nu, efter vi pratat så har jag den där känslan i magen och kroppen att allt kommer att bli bra, han och jag kommer bli bra och jag tänker njuta lite av den känslan ett tag och inte oroa mig. Hahaha, det kommer jag göra nog ändå.

Kram, kram, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar