Leta i den här bloggen

torsdag 17 mars 2011

1.5 denna veckan!!!!!


Hmmm nu blev jag lite osäker i min räkning för detta är heeeeelt galet..
Jag har fan tappat 1.5 kg denna veckan. Fatta!!
4.2 kg på två veckor!!
Jag kommer aldrig mer att försöka med nån annan diet!
Nu ska jag bara komma på nyckeln till hur man gör egna recept och sånt. Me lööööv Isodieten!!

Och då har jag haft en dag då jag drack vin som om jag vandrade i öknen och inte hade sett vätska på flera veckor och åt godis och chips. Måste säga att det godaste den dagen var inte godiset som jag trodde utan vinet och chipsen! Fast som jag skrev igår så är ju chokladen efterlängtad nu. Mmmm. Har lite känningar i magen, eller ja kan det vara livmodern att ägglossningen är på G. Kan vara därifrån mitt choklad begär kommer ifrån.

Och eftersom jag nu tappat så mycket kan det ju vara därför jag är så trött för kroppen måste ju jobba på högvarv så mycket som den förbränner..

Me soooooo happpy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar