Leta i den här bloggen

fredag 4 mars 2011

Dag två avklarad med galans!




Då har dag 2 gått över till natt och det är dax att sova.. Men först måste man ju skriva av sig. Det hääärliga ni ser till vänster vad va som bjöds idag på jobbet. Jag brukar bli galet sugen men idag så hände inte så mycket närde kom upp. Konstigt.. Kan vara för att jag är i början och vill göra det perfekt, som man vill med varje diet eller träningsprogram man startar..

Den andra bilden är min lunch för dagen. Mmmmmm! Fan vad gott det var! Det riktigt vattnas i munnen på mig när jag tänker på det! Nån dag kommer ett recept men det är wheyyyyy to sent för det nu. Haha! Vill bara lägga mig i fosterställning och sova. Middagen blev samma som igår. Hann inte göra nåt annat.

Lunchen imorgon blir Fläskfilé med pestopotatis sallad, middagen om jag hinner.. Vietnamesisk nudelsoppa , tror jag. Lunchen på söndag, Quinoasallad med heta laxxpett och middagen, ev En matig omelett. Lunch måndag, Spenatquinoa m soltorkade tomater och rökt lax, middagen Moussaka.

Visst har jag varit duktig och planerat? Nu ska jag bara se till att få det från planering till verkligehet. Whish me luck!
Nu gott folk är det knoppa som gäller, det är träning imorgon vid 8.. Kram och natti, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar