Leta i den här bloggen

torsdag 24 mars 2011

Det är en blåsig torsdag vi har!

Idag ville jag verkligen ut och jogga. Men icke. Det blåser lite för mycket och med tanke på gårdagens kyla så är det nog inte varmare idag. SÅ det får bli bandet och kanske, kanske lite spinning på egen hand. Och så nåt pass såklart. Men vad?
Det står mellan pump, body balance och sats power step.
Och lutar mot steppen..
Och sen så jobb. Är ledig om 2 dagar, 3 med idag och då blir det ju självklart lite mer träning. Imorgon blir det dance och löpning, lördag; pump och spinning, sön; spinning, löpning, combat och ev pump.

Dagens mat verkar se ut lite så här:

  • Pankisar
  • Proteindrink
  • Potatis sallad m bönor och fläskfilé eller quinoa m lax
  • Protein
  • Köttfärsbiff eller rostbiff
När börjar pollensäsongen? Måste vara förberedd detta året. Förra året fick jag en trevlig pollenchock som resulterade i en härliga ansträngnings astma som tydligen inte kommer gå över. Och så kunde jag inte äta varken kiwi eller ananas på ett bra tag.
Så detta året måste jag vara beredd.

Nu är det dax att klä på sig. Och jo, min klocka här på bloggen verkar leva sitt eget lilla liv så klockan är nu 8.27 hos mig och inget annat. Haha! Kram kram

1 kommentar:

  1. Skriv in värdekoden "alexistraning" när du beställer på www.sportamore.se så får du 10% rabatt av mig ;) !! Passa på nu, rabatten gäller fram till 1 april !!

    SvaraRadera