Leta i den här bloggen

måndag 28 mars 2011

Mmmm skööööna måndag..


Planen gick i stöpet redan när jag vaknade. Haha! Fast än det är sol och fåglarna kvittrar..
Hade tänk ut och jogga 2h och sen ta ett shape pass. Men så ångrade jag mig och tänkte ta löpningen på bandet. Men se det ville inte kroppen. Så jag åt frulle och somnade om. Kroppen var sååååå trött och ville verkligen inte träna så idag fick den som den ville. Visst tänker jag ta en promenad till stan eftersom jag måste köpa ploppar till mina piercings men det blir ingen högintensiv träning idag. Skönt att den sa ifrån idag och inte imorgon när jag har 3h passet med Andréas.

Så efter en skön sovmorgon ligger jag nu och dricker kaffe, ska snart skaka mig en proteindrink, ta på mig kläder och bege mig. Det vankas jobb idag. Jag hoppas på en bra första sittning och en lugn andra. Men tror det kommer bli en låååååång dag. Haha!

Igår stod jag och speglade mig.. Gör det ganska ofta nu. Och fan vad jag gillar att mina tajta träningstoppar börjar korva sig runt magen. Mao de sitter lösare. Det är verkligen dax för en ny blid på kroppen.. Ska försöka kirra det på gymmet imorgon. Det är lättare där..

Kram kram och har en ttttttoppen dag!!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!

    Är jättenyfiken o vill se nya bilder!!! Du är sååå duktig som tränar så enormt mycket! Vart hittar du motivationen o lust o ork till det?? Önskar jag hade lika mycket lust o ork som dig!!!
    Hoppas du har en lugn dag på jobbet!
    Många kramar!
    /Madde

    SvaraRadera