Leta i den här bloggen

lördag 19 mars 2011

Och då var det återigen lördag!

Jag var ganska trött när jag kom hem igår så jag skriver nu istället. Hoppas det är ok. Gårdagen bjöd på löpning och pump. Och lite ont har jag. Mmmmm jag ääälskar att ha träningsvärk! Snart ska jag iväg på ett till pass. Och efter det spinning. Får se om jag åker till Valhalla och springer lite efter eller kanske simmar lite. Eller bara åker hem och sover lite.
Och sen tror jag att jag ska lyxa till det med lite lödagsgodis.. En häääärlig fruktsallad för tro det eller inte men jag har inget sötsug what so ever. Men keso och fruksallad får det nu att rinna till i munnen.

Gårdagens mat:

Pannkakor med keso
Ett äpple
Kyckling i rödcurry
2 pannkakor med mosad banan
Jordnötter
Orientalisk linssoppa m kyckling
Naturella nötter

Jo jag vet att det blev kyckling 2 ggr igår men det gör inget.

Gårdagens träning:

Ca 70 min löpning
55 min pump


Dagens mat:

Pannkakor m keso
Bonusgrytan (recept kommer)
Proteindrink m banan
Biffar m potatis och sallad

Dagens träning so far:

55 min pump
55 min cykel pulse


Ja så är det planerat.. Kram kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar