Leta i den här bloggen

söndag 27 mars 2011

Söndagen gick fort..


Denna dagen har bara flugit fram. Vaknade fööör tidigt, tog mig till spinningen som började 10.30 när jag helst av allt bara ville ligga kvar i sängen, eftersom jag hade 2 vänner som skulle komma oxå. Hade det bara varit jag hade jag skitit i det och somnat om. MEN så var det inte. Hoppades på mess från dem att det skulle banga men icke. Vägen till Sats Kungsgatan har aldrig varit längre och döm då av min förväning när jag fick träna heeeeeelt ensam!! Ingen av dem var där. Och inte nog med det. Det var det tråkigaste passet EVER! Hon var tråkig, passet sög, musiken var trist. Så det var bara att genomlida och vara nöjd med att ha tatt sig dit.

Åkte hem och åt gröt. Sen bar det av igen. Denna ggn till Mölndal för att hämta en överraskning till min gudson, Albin. Nu vet jag inte om hans mor sitter och läser så jag får berätta en annan dag vad det är, men det var otympligt och det var kallt och bussarna dit gick typ 2 ggr i timmen.

Jaja, väl hemma blev det lite mellanmål i form av en pingvinstång, banan och pekannötter. Vila lite och sen iväg till Sats Kompassen på ett Combat pass. Och eftersom spinningen sög såååå fett så var det en fröjd att få pulsen att skjuta i höjden och få svetten att spruta.

Tog mig en tripp till Konsum Avenyn och handlade lite. Skulle laga mat men hamnade i sängen med min favvo kung, Karamell kungen och lite salta mandlar och sen kom jag inte längre. Börjar känna nu att hungern kommer och borde ju äta nåt. Men har nog varit trött och lite stressad idag och då har jag som inte varit hungrig.
Har lite att tänka på och det kommer nog en utläggning om det snart. Måste bara samla tankarna innan jag printar ner det.

Det har med viktnedgång och psyke och göra och att jag alltid har sagt att de som opererar sig måste ju prata med nån eftersom det går så fort för dem. De gör ju inget.. (vilket jag tycker är lite att ta den lätta vägen ut. Inte för alla. Absolut inte med för vissa) De KAN ju inte äta så det är klart att vikten rasar.
Men jag börjar undra om det kanske är så för alla.. För innan kunde jag ju skylla på vikten, på fettet, på hur äcklig männen måste tycka att jag är eftersom jag tycker det. Men nu.. Helt plötsligt måste jag ju inse att jag, Linnéa som person blir lämnad och att det är JAG, MIG folk inte gillar eller gillar.
Det sätter griller i huvet på mig som jag har lite svårt att sortera.

Oj nu betade jag av lite av det ändå.. Men men det gör inget. Nu måste jag få nåt av värde i magen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar