Leta i den här bloggen

onsdag 23 mars 2011

"Tänk om allt som händer, tecknas ner i hjärtats bok.."


Då var onsdagen till ända och nu är det sova. Äntligen.
Är skönt trött och ska bara blogga lite och sen krama kudden.
Idag har det tyvärr varit ganska kallt ute, tänkte annars bege mig ut och löp träna lite på allvar eftersom det inte är så långt kvar tills varvet och maran men men, jag gillar inte kyla så det får bli band än så länge. 1 timme och 20 min nötte jag och sen in på bästaste Andréas spinning pass. Så 2.20 timmar svettig cardio bjöd dagen på.

Maten blev jätte konstig idag. Åt frulle och sen tränade jag. Efter det åt jag ett äpple och en proteindrink och sen kunde jag inte äta lunch förän vid 16. Var verkligen inte hungrig så nu känns det som att jag ätit en massa skit, typ småätit och det är därför jag inte klarade av att äta. Och eftersom det blev 2h fördröjning med lunchen pallade jag inte äta middag som jag brukar utan den kom 22!!! och då blev det faktiskt pannkakor med bär. Det enda som lockade..
Men det var ju iaf Iso pankisar..

Såå..

Maten:

Pannkakor m banan och keso
1 jonagold, 1 proteindrink
Quinoasallad m rostbiff
Jordnötter, melon, apelsin, ananas
Pannkakor m bär och sötningsmedel

Träningen:
1.20 löpning
55 min spinning

Jo jag är ganska nöjd över dagens träning och maten. Är bara så van vid att när man är så mätt så brukar man oftast ha fuskat och ätit en massa skit..

Kram kram och natti natti, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar