Leta i den här bloggen

torsdag 31 mars 2011

Trötta nu-vet-jag-varför torsdag!


Det är torsdag och jag har sovit som en griiiiiis! Fan vad trött jag har varit. Trodde det var för att jag åt för lite eller att jag håller på att bli dålig eller pollen. MEN.... Nu så visade det sig att man kan bli trött av mina allergitabletter. Så de jag tar mot pollen gör mig trött! Jävla skit! Och så kan man gå upp i vikt. Så nu är jag lite nervös för att väga mig. Vet ju att går jag inte ner kommer jag tappa motivationen och börja äta skit. Min kropp SKRIKER efter godis och går jag inte ner så..

Skulle ju vakna vid 7 och äta frulle och ev träna men vaknade, håll i hatten, 11!! Så nu blev det en liten frukost eftersom det är lunch snart. Det roliga är att jag var inte hungrig när jag vaknade men nu när jag ätit är jag ashungrig. Haha! Konstigt.. Mina spinningskor har kommit så jag ska hämta dem snart. Wiiiiiii! Och då måste jag åka och kirra clips till dem.

Men nu.... Kaffe.. Mmmmmmm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar