Leta i den här bloggen

fredag 8 april 2011

Ett annorlunda inlägg..

Nu är jag bara lite irriterad. Och måste skriva av mig lite.
Jag har en kvinna efter mig som har lite svårt att släppa saker. Hon och jag har haft ihop det med samma man för väääääldigt längesen och nu om de var en vecka sen så addade hon mig på FB. Jag ser ingen som helst anledning till varför hon och jag ska vara vänner där då vi inte har nåt gemensamt. Vi har inga gemensamma vänner. Vi går inte ut på samma ställen. Vi är inte med i nån klubb tillsammans utan vi har bara haft sex med samma man.

Hon har saker hon tycker jag borde veta om honom. Saker han sagt och sånt men om jag och han bara hade sex, varför ska jag veta dessa sakerna då??
Hon säger att han ljugit och lurat mig. Fortfarande. Vi hade bara sex. Han hade kunnat säga att han var bästa vän med Glenn Hysén och jag hade skakat på axlarna för vill han ljuga så gör det. Vi hade sex. Och hans lögner känns inte av i sängen, om ni vet vad jag menar..

Han hade kunnat säga att han kör en Volvo men kör en Audi. Vi hade sex.
Han sa tydligen till henne att jag var fet och korkad. Har han sagt det så visst. Han kom ju tillbaka så han måste ju gillat mitt fett.

Vidare så skriver hon:" Förstår att du är tacksam för det lilla du får, som den desperata bekräftelsesökande människa du är."
Ja, jo bekräftelse söker vi ju alla och vi som bloggar gör det ju av en anledning.. Och desperat.. Nja det kanske jag inte kan säga. Eller det beror ju lite på vad jag är desperat efter.

"har inga som helst avsikter att ta upp kontakten med honom igen, det är avslutat..." Men varför ta kontakt med mig då??

Ja jo nu vet jag ju att hon är här och läser och att det kommer att rassla till i mejlen.. Men va fan, jag blir ju inte av med tanta ändå.. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar