Leta i den här bloggen

torsdag 7 april 2011

Get off!!


Jo men jag var på väg till gymmet.. Men så vägde jag mig och där försvann motivationen. Ja det är ägglossning och jag har träningsvärk så jag vet att jag har en jäääävla massa vätska i kroppen men seriöst, ett plus hade jag inte förväntat mig. Får se om jag skriver ut siffran. Just nu är jag så arg och besviken att jag bara vill ligga hemma och skita i löpningen. Jag känner ju i kroppen att den blir mindre, mina kollegor säger det och mina kläder säger det men ett plus är alltid ett plus och det är ALLTID lika elakt. Nu vet jag inte om min allergi har nåt med det att göra eftersom kroppen är så trött hela tiden men det tror jag inte.

Jaja, idag är det bara att TA sig till gymmet som räknas. Även om jag vänder i dörren så räkans det. Fär såååå stark är min ovilja idag.
Men jag har ju kommit så här långt och jag har inte gett upp än. Jag äter ju efter programmet. För det mesta. Eller jo jag äter maten och mellanmålen och sen så kanske det har slunkit ner lite annat men det är inte som att jag ätit en massa mackor med ost och marmelad.. Mmmmm... Eller en påse ostkrokar eller en massa pommes.. Lite glass igår.. Jo visst men inte så att det skulle påverka så här mycket.

Och så trött är jag.. Bara sova en timme..
Det är bara att aäga som moroten, ryck upp dig!!! Haha! Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar