Leta i den här bloggen

torsdag 14 april 2011

Jag älskar att vakan av solen strålar..

Idag vaknade jag väldans tidigt. Runt.5.30 tror jag. Låg och slappade lite men tog mig upp och åt frulle. As gött att få det gjort så tidigt för då betyder det att jag kommer ut och joggar tidigare. Så det blev gröt med keso och färska hallon (vill bara skriva allon eftersom min köksmästare pratar franska och inte kan säga H vilket vi anamat i köket). I vilket fall.. Mmmmm för färska allon.

Sen sov jag en timme till, drack lite kaffe och softade loss lite mer. Varför stressa när man är ledig och man ska ut och springa, har ju ingen tid att passa direkt..
Var ute i 2h. Fan vad tungt det var i benen idag. Har fortfarande träningsvärk efter joggen i måndags så det fick bli en mil i spåret och sen joggade jag till Willys och handlade lite och tog mig hem. Så allt som allt med jogg till spåret, 1 mil och joggen till willys slutade på 2h. Gött!

När jag kom hem var jag som vanligt frusen så jag kirrade lunchen som ni har över detta inlägget, kirrade te och hoppade in i duschen. Maten var bland det godaste jag har ätit på huuuur länge som helst. Nu älskar jag ju Iso maten men detta. Mmmmm.. Om ni nån ggn undrar vad ni ska göra till middag, gör detta. Mmmmm... Finns bara ett uttryck för detta. Det knullade i munnen!

Nu ska jag vila lite och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Kramar L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar