Leta i den här bloggen

fredag 8 april 2011

Kraven..

Kraven.. Mina krav på mig själv är såååå höga att det heelt enkelt inte går att uppnå dem. Och varför? Antingen för att jag inte LÅTER mig lyckas eller för att jag inte VILL.
Jag har inte klurat ut det själv än men det kommer nog. Kan säkert komma på fler orsaker till att jag höjer ribban hela tiden.
Det var så gött när jag hade som mål att träna 1h varje dag och sen vara nöjd men så sakta men säkert så höjs ribban och denna veckan har jag inte varit nöjd förutom igår. Igår ville jag verkliegn, verkligen inte träna så när jag hade avverkat 1h på bandet och tränat magen så var jag mer än nöjd men annars så..

Så omedelbums ska jag börja om med mantrat; jag är duktig/nöjd om jag tränar 1h om dagen eller per tillfälle.

För att tala om nåt helt annat. Igår så hade en ny Gayklubb här i stan premiär, den var så dålig att jag inte ens tänker skriva ut namnet.. Allt för att inte göra reklam för nåt så uselt. Men iaf.
Vi skulle dit för att en vän skulle stå i baren (i linne) (vilket han inte gjorde) och jag tänkte att visst, festa lite det var längesen. Så innan, på jobbet, så åt jag mer än jag skulle och inte alls som jag skulle allt för att om det skulle bli en fylla så skulle jag inte må skit idag. Minimera skadan eftersom jag jobbar. Och vad händer?? jo 2 glas rosé på jobbet och när vi kom till hmmm ja det som skulle vara festen var det så dåligt att jag gick över till en Pepsi Max ( som jag inte ens drack upp för att jag åkte hem). Så allt mitt bunkrande inför en ev fylla var heeelt fördjäves. Och inte nog med det!!

Idag har jag ont i magen, den bubblar, jag kan sitta på kontoret hur länge som helst.. Jag mår skit fast inte pga alkohol.

Sen tog jag mig en vilodag idag.. Har ju varit galet trött och vill palla träna i helgen så jag gjorde frulle och somnade om. Huuuuur skönt som helst. Och än så länge har jag inte ens dåligt samvete över det. Kroppen måste ju som sagt få bestämma lite och nu så fick den det. Så jag har inte ens tränat bort allt skit jag stoppade i mig igår..

Nu ska jag gå och jobba. Ha de gött, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar