Leta i den här bloggen

fredag 1 april 2011

Låååååånga fredag!

Idag har dagen varit låååååång..
Var uppe 5.30 och på spinningcykeln 6.45. Gaaaaalet tidigt. Efter 45 min spinning blev det en timme löpning och sen jobb i 12.5 h. Så nu är fröken trött och sliten och tar spikmattan till Herr Blund.

Kom på en sak idag.. Kom på när jag äter. Har aldrig tänkt på det innan men idag, vad tydligt det blev men när jag blir trött äter jag. Och ju mer energi nåt innehåller desto bättre. För att jag måste piggna till..
Eftersom jag blir sömnig av mina allergitabletter så tog jag dem ju inte igår utan idag på jobbet och helvete vad trött jag har varit! Och hmmm ja vad jag har ätit.

Det kommer en bättre rapport imorgon för nu verkligen måste jag sova..
Kram kram och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar