Leta i den här bloggen

måndag 4 april 2011

Måndag dag..

Då var det äääääntligen dax för en update efter helgen. Har varit så trött att jag inte pallat när jag kommit hem. Pollen säsongen är här och den och mina tabletter gör mig sjukt trött.. Inte alls kul. Men men det är ju bara en liten period.
Min första bild var jag bara tvunget att lägga upp och tipsa om. Jag köpte påsar med zipplock. Heter det så? Iaf när jag har gjort mitt havregrynsmjöl så kan jag bara hälla i det där och zippa igen det. Bra va? Och påsen har en platt hmm nu hittar jag inte ordet men typ fot så den står. Jag ääälskar dem!!

Nåt mer jag gjort är att ta kort på mig. Det blev inte så jätte bra eftersom jag inte hade nån självutlösare men det är bilder iaf och jag hoppas att det syns lite att jag gått ner.. Om man bara står som vanligt med träningskläderna på så har jag inte kvar några kärleksvolanger. Mmm me löv!

Jag får försöka ta mod till mig och få nån annan att ta bilder.. Eller hämta min laddare till kameran och ta ordentliga bilder.
Nåt jag har kommit på i helgen och som jag tror att jag har skrivit lite om är att jag har kommit på när jag äter.. När jag är trött och jobbar. För att få energi. För att få sockerkicken och palla att jobba. Nu när jag ligger och skriver vill jag bara sova. Men det får bli en kaffe och lite bloggläsning för att få upp motivationen och orken. Nu är det nog inte ens att kroppen behöver vila utan att JAG MÅSTE bestämma att vi ska träna. Vi ska upp och vi ska förbränna. Vi har ett mål och det är att bli ännu mindre och ännu starkare. Men mmmmmm lite choklad.. Lite lakrits.. Mmmmmm...

Haha! kram kram, L

1 kommentar:

  1. Smart lösning för havregrynsmjölet!!

    Om man jämför bilden i högerspalten så är det ENORM!!!! skillnad!

    Så jäkla snygg har du blivit!! AVIS!!!
    Ska köra några helfartsveckor igen nu när maken börjar jobba o då ska även kroppen trimmas o formas o bli så fin som din! ;-)

    Chokladen ger bara kortvarig lycka med en fin kropp gläds man åt hela tiden, iaf jag!

    Ha det gott!
    Många kramar från Madde

    SvaraRadera