Leta i den här bloggen

onsdag 11 maj 2011

Biggest loser!


Jag sitter och kollar på Biggest och de har ett avsnitt som handlar om vad som hänt med de gamla deltagarna. All den motivation som varit borta kom tillbaka. Detta måste jag spela in imorgon så nästa ggn jag känner mig hängig och att jag inte vill träna så kan jag bara sätta på den och så vips så vill jag ut och springa. Jag vill spinna. Jag vill träna styrka.

Nåt jag tänkte på igår, när min magen var uppsvälld och såg ut som en överjäst deg, det var att jag måste börja ha koll på när jag ska menstruera. För det är ju oftast då jag faller och blir less och omotiverad och så lägger jag på mig en 3-4 kg vatten så det är inte konstigt att magen ser jättestor ut. Men om jag vet och är beredd så kanske, kanske att jag kan förhindra det..
Samma som med mina socker cravings. Den tiden i månaden får jag ju bunkra upp med frukt och keso i mängder.

Som svenska akademien säger: du kan om du vill, du vill så du kan!

Det är skönt att känna sig redo igen. Jag gillar inte att behöva släääääpa mig till träningen. Jag vill ju att den ska vara kul och att jag ska längta dit men nu har jag ju som inte gjort det..
Jag har försökt med att läsa massa bloggar och kolla recept och läsa träningstidningar men inget har som funkat. Tur att man har Biggest då.

Nu är det inte långt till varvet. Eller till maran... Fan vad läskigt det känns... Men men det är väl inget man dör av. Och vad jag kommer klappa mig på axeln när jag klarat det!
Sen har jag ju lidingöloppet att se fram emot. Eller frukta. Haha!
Nu ska jag softa lite och kolla vad jag ska träna innan jobbet.. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar