Leta i den här bloggen

tisdag 3 maj 2011

Blogga with one eye open.. Fröken är trött..



Min andra isodag har varit grym! Frulle vid 7, sen somnade jag och grisade till 12 då det var dax för lurre. Fattade då inte hur jag skulle kunna rycka upp mig och ta mig till Sats för en jogg, en pump och spinning. Men det gick. Så dagens träning fick jag minsann in oxå.

Maten:

Pannkakor med keso och bär
Grekköttbullar med sallad och fetakeso
Keso och nötter
Ett äpple
Ratatouille med kycklingklubba
3 bitar mörk choklad och te

Träningen:

30 min löpning
55 min pump
20 min löpning
90 min spinning(!)

Jag skulle ta en 75 minutare spinning. Visst det är jobbigt men tänkte att så mycket längre än en vanlig 55a är det ju inte. Tji fick jag när jag kom dit och de hade ändrat dagens pass till en 90 minutare. Nu är jag göttigt trött i kroppen och ska sova... Jo jag hade gått ner 2.4 kg sen igår. Vet att det är vatten och sånt men på isosidan ska man väga sig varje dag, vilket jag inte gillar egentligen, så då gjorde jag det.. Och det blev en glad supprise!!

Nu är det äntligen natti... Sov gott alla änglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar