Leta i den här bloggen

söndag 1 maj 2011

Då var det dagen efter..


Dagen efter valborg.. Jo vi jobbade på bra. Jääävligt bra tom. Började vid 8, 9 och var hemma 03.00. Halsen ömmar efter all schlager jag skrålade och trotts ett hårt dygn så kan jag inte sova. Brukar vara så när jag har druckit.

Men imorgon kör vi en skön omstart/ slutspurt inför loppen. Längtar efter träning och den braiga maten och rutiner. Kommer nog äta iso idag oxå men den officiella starten är imorgon.
Då blir det vägning och matlagning och allt det där. Frukosten är lite jobbig nu så här på sommaren då jag inte gillar att springa med en massa mat i magen. Men men kommer nog lösa nåt där. Inte se hinder utan BARA möjligheter.

Helt ärligt så längtar jag gaaaaalet mycket efter det. Bara detta att ha allt klart och att jag inte behöver tänka och att tarmen jobbar som den ska. Ok detta kanske låter lite nasty men det märks på bajset på en ggn när jag inte äter som jag ska.

Jag kommer nog att börja med pannkakorna och så grek köttbullarna till lunch och det som får det att rinna till i munnen nu är ju allt-i-ett-kycklingen. Mmmmmm....

Så under 70 innan varvet?? Vad tror vi om det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar