Leta i den här bloggen

tisdag 17 maj 2011

Grårdagens duktiga och dagens början!

Igår skulle jag skriva när jag kom hem efter träningen men jag pallade inte! Var så trött att ögonen gick i kors. Men jag var duktig. Visst att jag vaknade lite sent och maten blev lite sisådär, inte valen utan tiderna och så.

Maten:

Gröt med psylliumfrön och minimjlök
Grekköttbullar med tomater och feta och trukyogurt
Vanilj proteindrink
En stoooooor fruktsallad med äpple/päron keso
Nötter

Träningen:

55 min spinning
55 min streetdance
55 underbara min combat

Nu ska jag ta mig till bandet bara för att och förbränna lite innan en pressvisning på Pirates Of The Carabian. Så det blir kaffe i sängen och så frulle på bio. Gött är det!

Så har jag kommit på en ganska bra sak. Sats har ju såna här grejor när man ska träna 2 ggr i veckan i 12 veckor och då är det ju bara att jag kör min mat lika duktigt som jag tränar under dessa veckorna. Jag måste ju visa mitt kort och få stämpel varje vecka och då glömmer jag ju inte eller skiter i det på samma sätt. Hoppas jag... Nån som fattar vad jag svamlar om? Haha!

Kram kram och god morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar