Leta i den här bloggen

tisdag 3 maj 2011

Laga soppa på en spik

Tjaba!

Dagens omstart har gått smärtfritt. Skulle ju ut och jogga imorses MEN faaaaaan vad kallat det var. Det blev en snabb promenad med mammas hund (han gillar inte att gå ut utan mamma så han ville BARA hem. Hahahaa!). Och under den så bestämmde jag mig för att äta frulle och sen ta en sväng på bandet. Det var typ höst kyla ute..

Så pannkakor m kesella och bär till frulle, allt-i-ett-kyckling till lunch, jo innan lunchen, i väntan på att den skulle bli klar så åt jag ett mellanmål på tomater, gurka, lök och fetaost. Mmmmmm..
Sen åkte jag och mor och handlade och jag lagade lite mat.

Kyckling i rödcurry
Orientalisk linssoppa m kyckling
Lyxig lammpytt m fetakeso
Grekiska köttbullar
Ratatouille m kycklinglår

Visst är jag lite duktig?

Imorgon vankas det:

Bonusgrytan
Köttfärs biffar
Kalops
Nåt med lamm (det blev över)
Pannkakor
Mera kyckling i curry
Lax soppa
Ljummen nudelsallad

Tror det var det jag hade i tanken..

Och så träning så klart. De har en 75 min spinning puls som jag tänkte ta.
Men nu så måste jag sova. Klockan är 2.15 och jag får INTE vända dygnet.

Kramis bananis, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar