Leta i den här bloggen

torsdag 19 maj 2011

"My best is enough!"


Så är det ju.
Har kollat på veckan Biggest, det som går i Usa och på den sista vägningen innan finalen så var det en som sa de orden. Och de är ju såååååå rätt!
Det är ju där jag failar. Mitt bästa är aldrig nog för MIG. Jag hittar alltid på nåt som gör att det jag gjort inte är bra nog. Som om jag är ute och löptränar i 2h och sen inte orkar åka och träna styrka eller ta det där danspasset jag hade tänkt, då är jag inte duktig eller bra. Fastän jag kutat runt och svettats i 120 min.
Så dagens läxa är att lära mig vara nöjd.
Vara stolt över kroppen jag byggt. Vara glad över vad den klarar och hur det än går i mina lopp så har jag ändå gjort det.
Hur många är det inte som ligger på sofflocket och gnäller över sin vikt och att de är trötta och inte orkar?
Jag GÖR nåt.

Vi gör nåt, Min kropp och jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar