Leta i den här bloggen

lördag 21 maj 2011

Samla ihop det som är kvar

Ok måste samla tankarna. Det var ju så här att jag hela tiden sagt att jag inte kan ta ut mig idag pga nästa vecka och när baksida lår började göra ont så var det de jag gjorde. Jag tog det lugnare och det fick gå lite saktare. En annan sak är att pulsen låg på över 90% alldeles för länge vilket oxå gjorde mig stressad och nervös. Jag sprang i 2h på en puls mellan 84-95% vilket är galet. Heeelt galet. Inte alls bra och jag försökte ta ner den men jag gissar att tävlingsnerverna inte ville det.
Fan vad jag gråter...
Jag är såååå besviken. Jag känner mig som en fet kossa och som att jag bara ursäktar den dåliga tiden med nästa vecka. Jag hatar dåliga ursäkter men måste fan fatta att ska jag palla ta mig runt nästa vecka så gjorde jag rätt idag. Helt rätt enligt boken och enligt planen.
Tänk om det jag skrev kunde gå in i hjärnan oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar