Leta i den här bloggen

torsdag 23 juni 2011

Don´t quit, don´t give up!

Ett annat uttryck från biggest.
Jag var faktiskt duktig och tog mig ut på en 1 timme lång löprunda. Tänkte faktiskt att det skulle bli 2 men så började det regna ganska mycket och det var inte skönt att springa helt pisseblöt. Så jag stannade till på willys och hos turken ed grönsaker och handlade istället. Så rundan blev 90 min. Sen skulle jag ta bussen hem och men den ville inte komma så jag fick släääääpa 4 kassar hem. Det tar ca 20 min att gå från willys.. Jag var trött och frusen när jag kom hem men det var det värt. Att besegra latmasken och komma ut det var fan inte illa. Det trodde jag faktiskt inte..

Så jag känner mig nöjd med dagen. Nu ligger jag och väntar på att klockan ska gå så jag får smita in i tvättstugan och tvätta mina illaluktande träningskläder..
De som skulle tvätta sent har inte kommit och jag hoppas på att det inte kommer så jag kanske kan låna en de sista 45 min. Det finns 3 maskiner där..
Imorgon startar vi med löpning och ev lite gym. Har en uuunderbar fruktsallad som väntar till frulle. Mmmmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar