Leta i den här bloggen

tisdag 14 juni 2011

En utmaning i utmaningen..

Hmmm jag har tappat skrivar gnistan. Vilket är konstigt för att så fort jag sätter mig och skriver, varesig det är här eller på papper så bara flyter orden. Och jag tror jag behöver blogga för att gå ner. Jag slarvar för mycket när jag inte gör det.
Så från och med idag SKA det bli minst ett inlägg varje dag.
Och det ska innehålla mat och träning.
Jag kan ju redan nu erkänna att några godisbitar från igår har slunkit ner så nu måste jag verkligen ut och springa. Haha!!

Igår skulle jag ta ett göttigt 3 timmars pass men så hittade jag inte min plånbok och missade det första och sen så tappade jag motivationen så jag blev hemma. Kanske bra eftersom jag var ute i söndags..
Ikväll så funderar jag på vad jag ska göra men det lutar åt combat, pump och street.

Så från och med idag och 6 dagar framåt så ses vi här. And that's a promise!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar