Leta i den här bloggen

torsdag 9 juni 2011

Jag gick ju mer ganska mycket...

Ja, jo jag borde ju skriva ett långt och fint inlägg men jag orkar inte. Vägde mig igår och har tappat 3.4 kg på en vecka. Det får man väl vara mer än glad över? Eller? Hade jag inte varit så trött hade jag firat och tjoat och sjungit men det är jobbigt att träna hårt.
Idag blev det spinning och combat med mina två favvosar och imorgon hägrar löpning och pump.
Hoppas det inte regnar för jag är inte alls sugen på att springa band.
Nu är det iaf dax att krama kudden. Ögonen rinner och magen är jätte mätt och jag borde ju tömma en till flaska vatten men det får inte plats i magen! Haha!
Men god natt och sov gott.. Kramar i massor L

1 kommentar:

  1. Tjena bruden!

    Hur står det till??
    Saknar dina inlägg! Du är så stark o duktig som orkar kämpa på som du gör!
    Ha en wonderful måndag!

    Kram Madde

    SvaraRadera