Leta i den här bloggen

fredag 3 juni 2011

Marathon foto..

Ja igår kom bilderna från marathon. Och fy helvete vad fet jag ser ut! Vet inte om det är så på målbilderna att jag svullnat efter 5.5h ute men det är inte ok. När jag känner att jag pallar så åker de ut här men innan dess så måste jag smälta dem lite. Det bästa är att de är en sån motivation inför min resa. Så vill jag aldrig mer se ut på ett målfoto. Ever!! Det som är ännu konstigare är att jag inte alls ser lite fet ut på bilderna från varvet.
Visst det är en vecka av skitmat, godis en massa ostkrokar så hmmm ja jag får la skylla mig själv.
Men det är skönt att vara igång.

Igår var en sån där fittig dag som man kan ha ibland. Det började bra med en skön jogg på 1h 40 min till jobbet och sen gick det utför.
Så lunchen blev fördröjd med ca 2 h och blev då intagen på stående fot. Så in slank lite glass, lite mini marschmallows, en kaka. Jo visst det blev inte så illa som det kunde blivit men blir ändå sur på mig själv. Jag valde själv att stoppa detta i munnen men hade jag inte gjort det hade jag inte haft nåt socker i blodet och mitt redan dåliga humör hade blivit värre. Vi har ett öppet kök så att balla ur är inget alternativ.

Och att sen komma hem till de hemska bilderna!! Fy helvete! Men men det kan ju bara bli bättre nu. Eller?

Sen att pollen halten har ökat med 300% gör mig ju inte gladare. Eller jo på ett sätt för då kan jag fortfarande träna fast än man känner sig förkyld. Det gäller att hitta de små sakerna som gör mig glad..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar