Leta i den här bloggen

måndag 20 juni 2011

Stand up and finish what you started!

Japp det är Biggest igen.
Ett citat som står på väggen och det är det jag SKA göra. Jag vill vara bloggaren som lyckades, som inspirerar, som man vill läsa för att JAG kom i mål. Den man går in i för att där finns det nån som gjort det som är såååå svårt. Att faktiskt komma fram och bli klar.

"Celebrate the small victorys". Det är ännu ett citat från samma serie och det måste jag oxå börja göra.
Igår var en sån seger.. Vi hade lite firande på jobbet och grillade korv och drack. Jag kom dit och åt en stoooooor skål med fruktsallad och lite vaniljyogurt för att inte äta för mycket korv. Varför?
För att jag ville äta korv men om magen skulle vara helt tom så kan man trycka i sig hur många korvar som helst och det är galet mycket kcal i en. För att inte tala om all skit en sån innehåller.
Så för att kunna äta tills magen sa stopp utan att må dåligt så blev den full med frukt innan.
Och vad jag är stolt över det beslutet.
Det är en seger, att jag tog med mig frukten, skar upp den och åt den.
Nu är det bara att ta sig i mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar