Leta i den här bloggen

måndag 11 juli 2011

Då börjar vi om med dag 1


Ja, då var måndagen här.. Jag är faktiskt ganska motiverad då jag haft mina arbetsbyxor en helg som inte sitter som de ska och de SKA sitta gött. Det är dem jag kom ner i med ISO och de ska inte bytas ut mot nåt större.
Så jag ska hitta ett snöre och knyta det runt midjan så jag känner hur obekvämt det är om jag nu skulle tappa focus.
Men först ut i solen och förbränna lite. Det är nu det SKA hända och jag ska ner jag SKA i mål. Vägen är lite vinglig men jag har bara mig själv att lita på så nu får det blir lite hårda vantar och piskan ska vina och fettet ska bort.
Så löpning och gym it is!!

Jag har sagt det förr, jag vill vara bloggen som kommer i mål. Jag vill vara den som motiverar om så bara en person så är jag nöjd. Eller nu ljög jag, haha! Jag vill inspirera och motivera och komma ner på rätt sätt. Med mat och träning.

Jag vill inte känna att de som opererar sig gör det rätta, att de kommer dit jag vill och att jag är lite avis på dem för i min hjärna så är det lite fusk och det är lite att ta den lätta vägen. Det är inte lätt att forma en kropp. Det är svettigt och hårt arbete. Så Linnéa, sluta skriv och ta på dig och ut och spring!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar