Leta i den här bloggen

söndag 24 juli 2011

Då fortsätter vi..

Jag blev som sagt lite stressad där ett tag. Hade yrsel, kunde inte äta utan att det ville upp, sömnproblem och grym ångest.
Så det var bara att backa bandet och ta det lite lugnt.
Inte stressa upp mig för att jag inte tränade som jag ville eller borde utan bara ta det jätte piano och softa lite.
Man ska ju inte gå ut men en kär vän kom hit och vi gick ut och det var nog lite det jag behövde. Ut och ha kul med vänner. För jag sätter så höga krav på mig och blir arg och besviken på mig själv när jag inte klarar det. Så denna veckan blev det utgång både ons och fredag och kanske ev ikväll för ikväll är det konsert med Roxette!
Men imorgon fortsätter jag där jag slutade. Vi kör Gi och Iso. Gym och cardio och ingen stress. Även om ångesten har lagt sig så kommer den lätt tillbaka och jag måste ta hand om mig och låta mig ta det lite lugnt.
Men det viktigaste är att jag gav mig den pausen kroppen krävde. Annars hade jag smällt rakt in i väggen..
Ha en toppen dag!! Kramar L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar