Leta i den här bloggen

måndag 18 juli 2011

Dag 8


Ja denna dagen har jag typ inte gjort nåt. Bara legat i soffan och varit lite dagen efter.
Men det behöver nog min kropp. Har fått lite jobbiga stress symtom,nedstämdhet, yrsel, illamående, speciellt när jag äter så äter gör jag knappt.. Tom nu när jag ligger ner i soffan så snurrar huvudet. Inte alls bra..
Men men jag har kollat runt och man ska tydligen träna för att bli av med det så imorgon blir det löpning och spinning. Och lite gym hoppas jag.

Jag ska försöka mig på en avslappningsövning innan jag somnar idag och så får jag väl kanske börja yoga lite på egen hand.
Och soooova. Det är bra har jag hört.
Denna veckan tänkte jag köra lite recept som från min GI bok. Den ligger ju här så varför inte använda den?

Nu är det lite biggest och sen sova. Tidigt så jag orkar träna imorgon. Kram kram och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar