Leta i den här bloggen

onsdag 10 augusti 2011

Balans..


Idag så pratade Jillian om balans på Biggest. Och då slår det ner som en blixt från klar himmel att det är ju en del av mitt problem.
Att jag inte har nån balans. Antingen så tränar jag. Och då bara tränar. Jag går inte ut. Jag dricker inte och det är oxå då jag inte röker. Typ verkligen aldrig. Jag åker hem tidigt. Är aldrig med ute och blir deppig för att alla andra har kul men jag måste bara bli smal.

Eller som nu de senaste veckorna när jag faktiskt tatt mig ut och träffat vänner och haft sviiiiin kul. Men jag kan inte träna, fast ibland gör jag det ändå, dagen efter och jag mår ju inte bra och vill bara äta skit för att det är det som kroppen mer eller mindre KRÄVER.

Så nu måste jag hitta balansen. Den som gör att jag kan träna ganska mycket, äta bra och träffa mina vänner. För jag vill fortfarande gå ut och jag vill kunna slarva en eller två dagar i veckan då jag inte behöver tänka på vad som åker in i munnen.

Det känns gött att hitta ett av de problemen som stör mig och kunna ta i tu med det. Ett annat problem är sömnen och det ska jag ta i tu med på momangen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar