Leta i den här bloggen

onsdag 3 augusti 2011

Dag 3!


Då har vi tatt dag tre. Asgött och det är ännu skönare att inte behöva tänka på vad man ska äta. Detta är nog fan min grej. Att köra med färdiga veckomenyer. Så när jag är klar med detta blir det till att följa de menyerna som finns i mina iso böcker. Jag har de ju hemma så varför inte?
Det enda jag faktiskt inte gjort eftersom det är dax för den roliga indianveckan är att förbjuda mig saker som en kaka eller en chokladbit. För när det är dax för sötsug så är det bättre att låta lite slinka ner än att jag håller mig och håller mig och så är det som en damm som brister och så äter jag som en gris.

Och jag kände idag och igår att beslutet att inte förbjuda nåt just denna veckan funkar. Hoppas bara det syns på vågen och i kroppen.

idag så tog jag ett pump pass för första ggn på typ tre, fyra veckor och jäääääävlar vad ont jag kommer ha imorgon. Känner det redan i benen. Helvete! Nu blir det MINST 2 pump pass i veckan och en jäääävla massa spinning och löpning för fettet måste bort. Så enkelt är det. Jag kan inte hålla på så här och jojjobanta utan nu ska skiten bort!

Så natti och sov gott så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar