Leta i den här bloggen

måndag 1 augusti 2011

Dag ett, igen...


Vet ni? Idag börjar min nya utmaning. Eller ja utmaning är det ju egentligen inte eftersom jag bara följer ett program men det är idag jag kör efter Paulúns gi månad. Asgött och bara laga maten och inte behöva tänka på vad jag ska äta utan bara göra det. Göra det som står i boken. Jag har lagt upp mitt matschema till höger och det är skönt att ha det nedskrivet för då kommer det att hända.

Har även inhandlat en massa saker och kokat pasta och quinoa idag för att vara väl förberedd. Senare ska jag koka råris och bulgur oxå så att allt bara är att ta med till jobbet och blanda ihop.

Nu ska jag snart iväg och träna. Spinning med Lina är det som gäller och ev lite löpning innan oxå. Jag längtar sååååå tills dessa 4 veckor har gått för att se resultatet.

På återseende, L

1 kommentar: