Leta i den här bloggen

tisdag 2 augusti 2011

Dag två!

Då var dagens frulle uppäten och jäääävlar vad gott det var. Jag äääälskar frukt och bär och dagens frukost passade mig som handen i handsken.
2 sorters melon, jordgubbar, banan och vindruvor. Mmmmm...
Ägg, nötter och kaffe. Kan morgonen starta bättre?

Tänkte ta mig ut och springa men eftersom mitt knä inte riktigt vill så får det tyvärr bli bandet för att känna av läget och sen så 45 min sköna, svettiga min spinning.
Igår så fick jag spendera 90 min med vääärldens bästaste Lina. Visst så var det 30 min sats spinning som är förkoreograferat men det gorde inte så mycket. Hennes energi är ju inte förbestämd. Fattar inte hur man kan se så glad ut ett helt pass igenom.. Har sån tur att ha de bästa inst i vääärlden.
Idag är det ännu en favvo som ska få mig att svettas. Hon har haft sem i några veckor så det är gött att få spinna loss med henne.

Så dagens svett kommer att komma från löpning 60 min och spinning 45 min. Wiiiiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar