Leta i den här bloggen

söndag 7 augusti 2011

En skön söndag morgon.. Eller förmiddag..

Då var det morgon och jag har sovit som en gris! Var ute en sväng i fredags, det bara blev så.. Och så jobba på det. Så jag var ganska trött när jag kom hem.
Har ju kört nästan en vecka med min Gi bok och har kommit fram till att det är inte så många wow recept i den. Jag brukar gilla nästan allt men nu så blir jag lite besviken. Nästa vecka ska jag äta en omelett men det ryker på en ggn. Är ingen omelett fan så där får jag hitta på nåt annat. Lite trista att när jag äntligen faktiskt följer nåt så gillar jag det inte riktigt. Men men får se hur nästa vecka ser ut.. Om den är lika hmmm ja nästan trist.
Nu ska jag vila lite och sen städa för idag får jag besök av en prins...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar