Leta i den här bloggen

torsdag 4 augusti 2011

Fyra

Då är det morgon dag 4 och jag skulle ut och springa.. Men har man inte tränat pump på länge så kan man ha lite svårt att röra sig dagen efter. Och jag har inte bara liiiiite svårt att röra mig. Jag är nästan invalid. Haha! Jag har ont från nacken och ner. Älskar visserligen träningsvärk men när man inte kan ta sig upp och ner från toaletten då är det jobbigt. Det värsta är att jag ska göra det imorgon oxå.

Har ätit frulle. Fruktsallad eftersom jag älskar det. Ska egentligen äta gröt idag men gissar att det är nästan samma kcal i rätterna så det fick bli fruktsallad med ägg och nötter. Dagens lunch förberedde jag igår så den är bara att packa ner precis som mellanmålet, mer fruktsallad. Hahahaha!

Hade ju tänkt att jag skulle köra combat idag men det får nog bli spinning istället. Kommer ju inte kunna hoppa och slåss med alla dessa ömma muskler.
Ha en toppen dag, kramar L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar