Leta i den här bloggen

måndag 22 augusti 2011

Here we goooooo!


Alltså.. Jag behöver motivation. På riktigt. Vet inte hur den ska komma till mig men hoppas att den gör det ganska snart. Idag jobbar jag förhoppningsvis med Tompen och han och Amanda har börjat räkna kcal kanske ska jag oxå göra det en veka för att se vad jag stoppar i mig och vart jag hamnar. Nu så vet jag ju på ett ungefär eftersom jag har kört Iso recept och de ligger på 1600 om dagen. Men det kan ju vara intressant och se på riktigt.
Och VÄGA mig. Det har jag inte gjort sen Jesus. Haha!
Kanske skulle man ta ett kort varje vecka på vad vågen säger och faktiskt bara lägga ut den och bli klar. Jag känner mig som en skiva som hakat upp sig men jag VILL ju i mål. Gärna innan jul. Eller jag vill ner 12 kg innan jul. Tror vi att det skulle funka? Att det går? Kan jag hitta den motivationen och göra det?

Ja det kan jag. Jag vet det och jag har gjort det innan. Så fram med hornen och ta mig i kragen och bara kör. Tänk inte på det jobbiga utan bara gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar