Leta i den här bloggen

tisdag 30 augusti 2011

Hohohoho. var äääär du?

Jag vill så mycket men har lite tappat gnistan.. Inte för att laga mat men för att ta mig till träningen. Kan vara för att jag jobbat mycket nu och behöver vila. Hemmet ser ut som fan och jag måste verkligen diska. Men jag orkar inte. Jag sover som fan och längtar inte ens till varken löpning eller träning. Nåt som jag älskar. Tror inte jag ska forsera nåt nu utan bara ta det som det kommer. När jag började med iso för allra första ggn så kände jag precis lika dant och sen så gick jag på stan efter att ha bestämt mig för att bara ta det lugnt med maten för att jag var så oinspirerad, och då. Som en blixt från klar himmel så ville jag och jag kom rätt långt.
Nu nyser jag och är trött och det brukar bli så när kroppen är trött. Jag är inte sjuk utan den bara säger åt mig att ta det lite lugnt.

Så det är väl det jag får göra. Ta det lugnt och äta rätt, vilket jag gjort idag. Städa och hitta lugnet.
Kanske vill jag åka och träna efter detta inlägget men först måste jag se när Tara tyvärr inte vinner..
Kram kram kram från L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar