Leta i den här bloggen

lördag 24 september 2011

Gravidmage..

Dagen tips är; drick inte 2 liter cola på en ggn!!
Jag var på efterfest och ville inte fortsätta med alkoholen. Plus att det kliade så skönt i halsen när kolsyran rann ner. Så jag drack ca 2 liter cola light.
Min mage mår såååååå dåligt. Det är stor och spänd och jag längtar sååå till att den ska bli som vanligt.
Det är ju inte så konstigt att magen blir stor när jag har svalt huuuur mycket luft som helst.

Fast det är två dagar sen så är jag fortfarande inte ok och vill bara att den ska bli bra igen. Dte gör ont och det ser illa ut och jag mår illa. Det är ju mycket av vårat välmående som hänger på tarmarna och det känner jag av nu.

Snart är det inflyttningsfest hos Cie och jag hoppas på en tidig kväll med ett ev hångel.. Mmmmmm,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar