Leta i den här bloggen

måndag 5 september 2011

Heee´s baack... Latmasken..

Ligger i soffan och kommer inte iväg.. Skulle köra intervaller på bandet och sen ett shape pass MEN en latmask har krupit in under skinnet på mig och soffan har klistrats fast i rumpan på mig.

Jag hade ju han här i tis och då vann jag men nu! Jag vill verkligen inte. Funderar på om jag ska åka och träna innan jag möter upp jobbet för då ska jag ju ändå dit.. Eller så är jag lat idag och tar igen det imorgon.
För imorgon är det dax för mitt och Andréas maraton. Spinning+sats energi+yoga. Me like!
Och då kan det även bli löpning och pump på morgonen. Kanske därför jag är lat, för att jag vet att jag kommer ta igen det imorgon.. Ska ju inte dricka massa alkohol idag ändå och har tänkt ta en burgare utan bröd och pommes med sallad. Det som är bra med burgare är att det är ren köttfärs.


Vi får se hur det blir. Nu ska jag och mitt samvete överlägga lite så återkommer jag. Ha en toppen dag. Kramar i massor, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar