Leta i den här bloggen

onsdag 7 september 2011

I natt jag drömde...

Eller när jag somnade om efter frukosten så drömde jag att jag var på jobbet och vi hade fått in ett stoooort lass med godis och min vana trogen så tog jag en näve och smakade. Men jag hann bara stoppa in tv godisar i munnen innan jag kom på att; Faaaaaaan jag får ju inte! Och slängde resten. Men tom i drömmen så visste jag att det var fel. Att jag inte skulle äta det. Att det gick på rutin att smaka på allt. För det gör vi ofta när vi jobbar.

Och jag hade lite ångest när jag vaknade för att jag hade sumpat en hel dags planering med 2 bitar godis. För jag är ju tyvärr lite sån att har jag pajjat en dag kan jag lika bra fortsätta.
Min måndag gick verkligen inte som jag hade planerat. Det blev fel mat, för mycket vin osv. MEN jag tog igen det igår. 3 timmars träning. Och idag blir det iaf 2 timmar hård intervall träning.
Jag avslutade träningen med en timme yoga. Det känns i kroppen idag. Lite överallt. Och det är nog ganska viktigt att jag känner av nåt som jag VET är bra men som jag inte riktigt vet vad det gör för kroppen...

Nog med svamlande. Jag skulle ju väga mig igår och glömde det och så skulle jag göra det idag men nu har jag ätit gröt och druckit så jag hoppas på att jag kommer ihåg det efter träningen. Visst då har jag oxå druckit en massa men då har jag även svettats ut massor..

Men for now, I bid you adijö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar