Leta i den här bloggen

söndag 9 oktober 2011

Jag, en tjockis..

Ja det är så jag har känt mig idag. Mina jeans är trånga och jag känner att ryggfettet har expanderat och magen är stor och brösten ömmar. Ja att brösten gör ont är ju inte för att jag blivit fet. Haha! Men det har ju lite del av att jag känner mig stor som en elefant och fet som en övergödd julegris.
Så händer det inget så där speciellt kul imorgon så kör vi då.
Jag vill bara få tillbaka min vanliga kropp. Den som är lite för stor och inte mycket för stor som den är nu. Men jag känner ändå att jag måste lätta lite på vad jag får och inte får äta för det är ju förbjuden som gör det svårt. Det är då man blir sugen och bara vill ha.
Kanske att jag kör med tredagars utmaningar. De är inte långa och man känner sig stolt när man klarat det.
Och så måste jag hitta nåt att belöna mig på..
Några förslag??
Nu är det krama kudden dax.
Trött som en gnu och snart måste jag vara pigg som en lärka. Haha! Mycket djur blir det nu....
Hittade ingen gnu bild så det får bli denna.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar