Leta i den här bloggen

tisdag 11 oktober 2011

Långsamt leder oxå någonstans..

Sitter i soffan och dricker kaffe och kollar på biggest. Ska snart ut och springa trotts gryyyym träningsvärk efter löpningen.
Köpte en ny tidning igår, alla träningstidningar är som porr för mig och favoriten är Runners World.
Men nu så sitter jag med "Tränings guiden". Bläddrar och läser lite och så kommer en utmaning framför mig. Fitness fighten. Den pågår i 30 dagar och den kostar inte så jätte mycket. Så varför inte? Om jag nu i okt känner att, fan jag kommer inte att klara det så är detta klart ett alternativ. Men vet inte om det får bli i nov eller jan.
Hittade faktiskt ganska mycket rolig läsning i denna tidning, brukar inte vara så kul att läsa nåt annat och då menar jag från pärm till pärm, är runners, så detta var en kul överraskning. Inte att den är lika bra som runners men jag gillar när man får RIKTIG inspiration från en tidning.

Hur gick gårdagen då?? Jo enligt Vv så gick den bra men enligt iso inte. Och det är ju lite därför jag gör som jag gör. För att jag inte ska få ångest och känna mig dum för att jag "fuskar". Sen så går det magsjuka på jobbet och jag mådde fan inte bra så då vågade jag inte äta så mycket svårsmält mat eller för mycket fibrer innan jag kände mig hundra igen. Nu är jag bra och då kör vi!!
Men jag känner att tänket är tillbaka och motivationen kommer mer och mer. Ju mindre jag hostar desto mer laddad blir jag.
Nu ska jag ut i höst blåsten och springa lite. Ont ska med gott fördrivas!


"This is where it matters the most. This is where lives are made, in these moments when you can choose whether or not to say "I can't" or "I can." It is a choice that will either make or break you for life." Jillian Michaels




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar