Leta i den här bloggen

fredag 14 oktober 2011

Ödet och Ipodden..

Ibland så händer saker som gör att det inte blir som man tänkt.. Som nu. Skulle ut och springa och hade en låt jag ville ha in i Ipodden. MEN icke. Så nu har jag fått ladda om den helt vilket har tatt en timme. Och löpningen blir nog inte av vilket nog var planen från en högre makt eftersom jag inte var så taggad ändå. Kanske blir det en skön promenad till jobbet istället.
Vi får se. Hur som så behöver ju kroppen vila och kanske ännu mer när man varit sjuk. Jag känner ju när jag är ute och springer att jag inte orkar som förr. Visst så är det för att jag inte löptränat på hela sommaren men oxå för att jag inte är riktigt frisk. Vilket jag inte gärna erkänner..

Det är kul vad ödets hand gör ibland när man inte lyssnar på sig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar