Leta i den här bloggen

onsdag 19 oktober 2011

Oj då..

Oj nu var det längesen jag skrev.. När jag jobbar helg så brukar jag ju iof inte orka skriva så mycket och i går var jag GALET trött. Somnade tidigt i mån och sov större delen av dagen. Inte alls i mina planer men som jag brukar säga att vill kroppen sova så mycket av sig själv så behöver den nog det..

Förra veckan var jag huuuur duktig som helst när det kommer till träningen. I genomsnitt 2.5 timmar/ dag tror jag. Ska räkna ut det bättre senare men tror inte det är nån kul läsning att se hur mycket och vad när det är mest löpning som tog tid.
Men det var ju det jag ville. Idag vaknade jag tidigt för att jag skulle ut och springa men vädret var inge kul så det får bli intervaller på bandet. Borde vara så pass bra nu att jag klarar 1 min intervaller. Och är jävligt sugen på 2 minutarna.
Nåt som är inspirerande är att jag hittar fler och fler bloggar att läsa. Jag gillar ju att läsa och när det får mig att längta efter målet då är det ju bara bra.
Den nya bloggen är denna. Det är lite kul att hon bor i Götet oxå.
Har oxå hittat en ny sida att se Biggest på så nu kollar jag från säsong 1 och fram. Hur kul som helst och se hur allt blir bättre med programmet.
Nu är det snart träning på schemat. Och sen jobb. Härliga, blåsiga onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar