Leta i den här bloggen

måndag 24 oktober 2011

Precis som jag är..

Tankarna snurrar och jag skulle ju kirra matschema för veckan. Jag tror bara jag kommer göra så att jag äter mycket protein, mycket grönsaker och frukt och håller lite på kolisarna. Visst de dagarna jag tränar galet mycket, klart jag behöver dem för att orka men ska ändå hålla lite i bromsen.
Sen så eftersom jag blivit lite Biggest skadad så kommer det bli mycket kyckling, kalkon och fisk. Skaldjur oxå men de äter man kanske inte så jätte mycket..
Nu har jag bilderna kvar att ta, som jag skulle tatt i helgen. De får bli på ons tror jag..

Jag börjar iaf se min väg framför mig och jag längtar till att få ta mig ut och springa. Jag längtar efter att känna mig starkare och smalare. Och jag längtar efter att kunna tycka om mig, precis som jag är..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar