Leta i den här bloggen

söndag 9 oktober 2011

Today is tomorrow..

Ibland så är det ju faktiskt skönt att läsa om någon som halkar lite snett bara för att känna att vi är alla människor. Att alla kan komma lite fel och måste börja om. Det ska bli min styrka nu. Nu när jag känner mig som en fet gris. Men det kommer nog inte att komma upp några bilder just nu för att det är jobbigt att jag lät det gå så långt.. Kanske tar en bild eller två på kläder jag ska komma i och så när det börjar gå neråt så kommer de upp.
Iaf ska jag ut och springa nu. Fett ska med svett förbrännas!!
Och jag ska ner 10 till jul. Det finns inga kanske, det finns inga imorgon, det finns INTE att jag inte ska klara det!
"Today is tomorrow!"
Ett citat från biggest. Och jag älskar det.
Ha en uuunderbar söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar